ال آی فتح پورال آی فتح پور، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما ال آی

خداحافظ پستونک

1393/7/30 9:28
نویسنده : مهناز
1,278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم شرمنده که چند وقتی نبودم دلم واسه همتون یه ذره شده الان اگه فرصت کردم به تک تکتون یه سری میزنم 

امروزبا یه خبر خوش اومدم  بالاخره بعد از 15 ماه ال آی پستونکشو ترک کرد البته از 5 ماهگی شروع کرده بود خیلی هم بهش وابسته شده بود شب و روز دهنش بود اصلا یک لحظه طاقت دوریشو هم نداشت .بعضی وقتا مثلا بیرون بودیم و ال آی خانمی هم مشغول پستونک خوردن یه هویی میدیدی پستونک از دهنش میوفتاد ومیخورد زمین تا من بجمبم و به خودم بیام و بخوام از زمین بردارم برمیداشت و میخورد دیگه شورشو در آورده بودهمه جوره امتحان کردیم واسه ترکش ولی فایده ای نداشت یه بار بهش تلخک زدم تا خوشش نیاد بلکه دیگه نخوره بهش گفتم مامان نخور اخیه تا بردی دهنت گفتی به به 

در مورد ترکش هم که بنده هیچ نقشی رو نداشتم ال آی خانمی خودش خواست و قضیه از آنجایی شروع شد که بنده تو حموم بودم و داشتم توالت فرنگی رو میشستم که نمیدونم ال آی از کجا پیداش شدو پستونک هم تو دهنش که فوری درش آوردو انداخت داخل توالت و ماجرای پستونک ختم به خیر شد و از اون روز که تقریبا پنج شش روزی میگذره اصلا سراغشو نمیگیره و اصلا باورم نمیشه که دخترم تا این حد فهمیده باشه آفرین دختر گلم

خلاصه که خیلی ناراحت بودم بابت عادتی که داشتی بهش ،باعث وبانیش هم خودم بودم آخه میگن پسونک چیز خوبی نیست و فرم دهن بچه رو عوض میکنه و حتی باعث کوری اشتها هم میشه از مامانای گل خواهش میکنم که هیچوقت به نی نی هاشون پستونک ندن 

اولین پستونکش

ال آی به جای پستونک با میمونش میخوابه

 

 

 

پسندها (10)

نظرات (9)

مامان نیلوفر
1 آبان 93 0:07
آفرین دختر خوب من هم اوایل میخواستم به نیلوفر پستونک بدم هرکاری کردم نگرفت دو سه مدل هم براش گرفتیم فایده نداشت من هم بیخیالش شدم حالا خوشحالم که بهش ندادم از پستونک گرفتن هم برای خودش پروژه ای هست
سونا خالا
5 آبان 93 16:27
خاله قربونت بشه چقدر دختر باهوش و زرنگی مامانی خودش فهمیدس نگران هیچی نباش
مامان بردیا اریایی
8 آبان 93 10:09
افرین دختر گل که خودش ترک کرده من اصلأ به بردیا ندادم خوشم نمیاد از پستونک
مهناز
پاسخ
کار خوبی کردی عزیزم
آریا، مامانی و بابایی
10 آبان 93 9:03
سلام عزیزم آریا جونم خیلی به پستونک وابسته شده بود مثل ال آی جونم منم همش ناراحت این بودم که چه جوری ترکش بدم خدا رو شکر آریا هم خودش پستونک رو کنار گذاشت ولی عوضش هنوز هنوزه بازم تو شیشه شیر میخوره اینو چیکارش کنم
محدثه، مامان ارسطو
11 آبان 93 2:42
بهت تبریک میگم مهناز جونم. که پستونک رو از دخملی جدا کردی خوش بحالت من چیکار کنم ارسطو جونش به پستونک بسته است.... راستی آپم...
مهناز
پاسخ
ممنونم دوست گرامی
آریا، مامانی و بابایی
20 آبان 93 11:22
این جا زمین است عصر ادم های بی احساس.. خوب باشی بد تفسیرت میکنند. حق انتخاب را خودشان خریده اند
سارا مامانيه آيلين
27 آبان 93 16:35
سلام آفرين به ال آي خانوم، خدا رو شكر كه راحت شدين ،از دست اين پستونك ******در ضمن عكس پست ثابت ال آي خيلي زيباست خيلي خوشگل شدي خاله
مامان سبحان
4 آذر 93 10:15
جانوی ییم خالااااااا
maman zahra
23 آذر 93 11:24
سلام.وبلاگ عسل بانوت خیلی خشگله. ولی من اصلا نمیدونم اسمشون چیه؟و چه جوری خونده میشه؟ معنیش چیه؟