ال آی فتح پورال آی فتح پور، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما ال آی

دردونه من

1392/10/28 9:27
نویسنده : مهناز
508 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه من عزیز دل مامان این روزا خیلی شیرین شدی وای که مامان میمیره برات چند روز پیش بود که از بس شیرین کاری میکردی منم که نتونستم خودمو کنترل کنمو ...........

ازاون لپت یه گاز گرفتمناراحتببخش عزیزم از اون بدتر چند روز بعد دیدم که جاش یه کوچولو کبود شدهگریهوقتی بابا شب اومد خونه ودیدخیلی ناراحت شدو پرسید که جریان چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منم نتونستم راستشو بهش بگم و گفتم خورده به میزدروغگونفس مامان بازم ازت معذرت میخوام امیدوارم که منو ببخشیقلب

الان که این خاطره رو واست مینویسم ساعت 1/5 شبه دیدم خوابم نمیاد گفتم اینجا رو خط خطی کنم الان درست عین فرشته ها گرفتی و خوابیدی البته دست بابا درد نکنه امشب بابایی خوابوندتت راستی بابا هم خیلی دوست داره عاشقته.

چند روزی بیشتر نمونده واسه تولدت تقریبا بیست روز امروز عصر هم رفتیم بیرون و کمی واسه تولدت خرید کردیم البته پیشنهاد بابا بود گفتم که آخه خیلی دوست داره فقط به فکر توئه متفکر

خوب دیگه عزیز دلم کم کم داره خوابم میاد شاید چند روزی نتونم بنویسم بخاطر کارایی که تو خونه دارم ایشالله بعد تولدت ادامشو ...................

شبت بخیر کوچولوی نازنینمبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

nasrin
28 دی 92 5:24
Eyyyyyyyyy mamaneeeeee badddd chera gaz migirii niniye maroooooooo
الهام
29 دی 92 21:24
مهناااااااااااز بد چرا سبحان به لینکات اضافه نمیکنی هااااااااااااااااااااان منو سبحان بدجور عصبانی هستیم
الهام
29 دی 92 21:25
خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
1 بهمن 92 16:16
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
مامانی درسا
18 بهمن 92 1:56
عزیز تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی گلم