ال آی فتح پورال آی فتح پور، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما ال آی

قدم های طلایی

1392/12/13 17:05
نویسنده : مهناز
771 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم از وقتی که یک ساله شدی احساس میکنم که خیلی بزرگ شدی همه چیزهای خوب و بد رو از هم تشخیص میدی،خیلی تلاش میکنی که همه چی رو به زبون بیاری و زیر لب یه چیزایی میگی که حالیم نمیشه عزیزم ایشالله که به همین زودیا بتونی کاملا حرفاتو بزنی و خیال مامی رو از این بابت راحت کنی البته خیلی زوده هنوز خیلی مونده ولی خوب چیکا کنم عجله میکنم دیگه منتظر                                                                                                                                                                                                                    

   تقریبا یکی دو روز مونده به تولدت اولین قدمهاتو تو زندگی برداشتی،قدم هایی کوتاه و لرزان بعد چند قدم زود خسته میشدی و مینشستی و البته یه کوچولو هم میترسیدی اما به همین مقدار کم اکتفا میکردی و حاضر نبودی بیشتر راه بری تا اینکه بالاخره روز 21 بهمن تونستی یکی دو قدم رو به شش قدم برسونی البته با تشویقهای باباجون(بابابزرگ) الان دیگه میتونی کاملا راه بری و خودتم از این بابت خوشحالی،عزیزم امیدوارم همیشه لبت خندون،تنت سالم و قدمهات استوار باشه،امیدوارم تمام قدمهایی که در زندگی برمیداری باعث موفقییت وخوشحالیت بشه،دوست دارم کوچولوی نازم  

 

 

 

 


 

 
 

 

                                                                                                                                           

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سونا خالا
3 اسفند 92 11:50
سلام عزیز دلم خوبی؟ آخه فدات شم داری کم کم واسه خودت خانومی میشی مامانی واسش اسفند دود کن چش نزنن جگرمارو خیلی مواظبش باش
مهناز
پاسخ
چشم سونا خالا
مامان و باباي آريا
3 اسفند 92 14:11
فرزند خوشكل و نازي دارين. خدا روشكر كه اين فرشته ها رو داريم. به ما هم سر بزنيد...
nasrin
4 اسفند 92 1:42
ela saninnnn janinnnannnnn,mobarake aziizammmmmmmmmm,ghorrrboone pahaye kocholut besham mannn akheee
مهناز
پاسخ
مامان شاهزاده محمدايليا
5 اسفند 92 16:49
سلام لينكوندمتون
مامان شیما
6 اسفند 92 11:00
لینکی دوست من
مامان نیلو
10 اسفند 92 18:53
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید لینک شدید
آریا و مامانی
13 اسفند 92 9:30
سلام آل آی کوچولو خیلی خوشحالیم که با شما آشنا شدیم
آریا جون
19 اسفند 92 11:08
سلام ال آی نازنین خسته نباشی، دلم واست تنگ شده بود چند روزی نبودم .مرسی که بهم سر زدی
مهناز
پاسخ
ال ای سفیدبرفی
23 اسفند 92 21:23
سلام شرمنده که دیر جواب پیامتونو دادم والا سرم حسابی گرم خونه تکونی عیده من تمیز می کنم ال ای هم پشت سر من کثیف می کنه کلی کار کردم واگه الان یکی بیاد خونمون فکر می کنه دس به سیاه وسفید نزدم .ما شاالله دختر نازی دارین خدا براتون حفظش کنه عکسای تولدشم عالی بود.سال خوبی داشته باشین
مهناز
پاسخ
ممنون دوست گلم عید شما هم پیشاپیش مبارک باشه