ال آی فتح پورال آی فتح پور، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما ال آی

یه اتفاق بد

1393/2/3 17:06
نویسنده : مهناز
592 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگلم 

عزیز دلم شرمنده که این چند روزی رو نتونستم آپ کنم ،یه اتفاق بدی واسم افتاد که نگو ونپرس.

داشتی تو اتاق خواب بازی میکردی و من هم نظاره گر که نکنه کار خطرناکی انجام بدی و کشوی پاتختی رو باز کردی وهمه چی رو ریختی به هم تا اومدم و ببینم چه خبره متاسفانه سوزنی رو که از داخل کشو انداخته بودی زمین رفت تو پام و شکست بد جوری اذیت شدم، فردا صبح رفتیم کلینیک گفتن باید ببرین بیمارستان کاری از دست ما ساخته نیست ناراحت                                 

 رفتیم بیمارستان و اونجا گفتن باید اورژانسی جراحی بشی 

                                                                                                                                                                                             

 خیلی دلهره داشتم همش به فکرت بودم تا اونجا که یادم میاد بعد اینکه به هوش اومدم تو راهروی بیمارستان همش تو رو صدا میکردم .

چند روزی رو نتونستم درست حسابی راه برم با کمک عصا فقط راه میرفتم و خدا روشکر الان درست 17 روزه از عملم میگذره و آتل رو از پام برداشتنو میتونم راه برم و هفته بعد هم دکتر بخیه هامو برمیداره و راحتتر میشم و میتونم دنبالت بدوام.خدا رو شکر میکنم که این بلا گریبان تو رو نگرفت اگه پای تو میرفت چیکار میکردم ،وایییی فکرشو هم نمیتونم بکنم . خدایاازت خواهش میکنم مواظب فرشته کوچولوی من باش                 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

nasrin
31 فروردین 93 4:05
vayyy ajabbbbbbb,mahnaz joonam khodaro shokr bekheyr gozashte,kheyli narahat shodam,vali khob etefaghe dige.ishalla hamishe salemo salamat bashin,elay ro bebos va moraghebe khodeto bashid.
مهناز
پاسخ
فدات نسرین جونم
مامان محیا نازنازی
31 فروردین 93 10:33
واااااااااای خدا بد نده مامانی،واقعا اتفاق بدی بود خدارو شکر به خیر گذشت عزیزم،ایشالله بهترو بهتر بشی
مهناز
پاسخ
متشکرم دوست عزیزم
مامان محیا نازنازی
31 فروردین 93 10:34
روز مادر و روز زنو بهت تبریک میگم دوست عزیزم
شاهزاده محمدایلیا
1 اردیبهشت 93 20:46
خیالت را میفرستی در میان رویاهایم که چی شود؟؟ نبودنت را به رخم بکشی!!
شاهزاده محمدایلیا
1 اردیبهشت 93 20:47
امام حسن مجتبی(ع): همانا در روز قیامت بندگان به مقدار عقل و درک و شعورشان مجازات می شوند.
سونا خالا
6 اردیبهشت 93 11:47
روز مادرو به همه مادر عزیز تبریک میگم روزت مبارک فرشته کوچولو
ارلا خانوم
3 مرداد 93 15:31
خدارحم کرده گلم بیشتر مواظب باش عزیز