ال آی فتح پورال آی فتح پور، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما ال آی

یه سری عکس

1393/2/3 17:40
نویسنده : مهناز
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

           هرکه به من میرسد بوی قفس میدهد..جز تو که پر میدهی             

     تا بپرانی مرا..سنگ صبور من تویی.. قوت قلب من تویی..  

       صبر و سکوت من تویی.. پشت وپناه من تویی..               

                         عشق وقرار من تویی..نور امید من تویی..                    

               رمز حضورمن تویی.. دوست دارم دخترم   

 

                     

            

 

 

 

 

                            ال آی تو پارک بایه دوست آشنا شد که اسمش پارلا بود که یک                                  سال از ال آی بزرگتر بود 

 

                            ال آی با خاله جونش که بهش عمه میگهقهقهه

 چند روز پیش به همراه باباجون ومامانی وخاله جون رفتیم پارک نزدیک خونه ی مامانی اینا. بهت خیلی خوش گذشت همش روی چمنا میدویدی وداشتی کیف میکردی مامان فدات بشه که عاشق بیرون رفتنی،همش میگی دردر،تا میرسیم خونه همچین جیغ ودادی بر پا میکنی که نگو و نپرس 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان محیا
3 اردیبهشت 93 16:14
عزییییزم چه نازی همیشه خوش باشی
سیما
4 اردیبهشت 93 9:34
سلام ماشاا... به این دختر و مامان خوشگل. از خوندن نوشته هاتون لذت بردم. تمیدوارم بلا برای شما و دختر گلتون دور باشه.
مامان كياراد
7 اردیبهشت 93 10:23
سلام عزيزم ...ممنون كه به ما سرزديد ...خوشحال ميشم كه در جمع دوستان ما باشيد....بازم پيش ما بياييد
nasrin
9 اردیبهشت 93 12:35
janeeee delam,cheghad bozorg shodiiiii nazam,Mahnaz esphand barash dod kon kheyli naz dare mashalla ,az tarafe man ham bebosesh
مهناز
پاسخ