ال آی فتح پورال آی فتح پور، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما ال آی

جوجوی مامان

1393/4/16 14:43
نویسنده : مهناز
1,329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

امروز اومدم باچند تااز عکسات که دیروز ازت گرفتم پس بریم تماشا

چند روزیه به این میزه عادت کردی و از صبح تا شب روش میشینی و همه کاراتو روش انجام میدی و یه هویی پا میشی و میخوایی بپری ودلم حری میریزه که نکنه خدایی نکرده دست و پات بشکنه نکن مامان آخه چقد بهت بگم خطر دارهاما کو گوش شنوا

 

عشق مامان

نفسمی،عمرمی،عشقمی

داری واسه عروسکت لالایی میخونی و میگی نانا  خودتم که انگار خوابت میاد

پسندها (8)

نظرات (6)

تبادل لينک
16 تیر 93 20:51
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ------
مامی سبحان
18 تیر 93 17:49
اله بالامن جاننان آلاه جیران گزم ناز گزم
مهناز
پاسخ
مامان ارسطو
19 تیر 93 1:28
سلام چه دخمل نازی خدا همیشه حافظ و نگهدار این پرنسس باشه. به وب پسملی منم سری بزنید خوشحال میشیم
مامان بردیا اریایی
24 تیر 93 4:21
سلام مامی ال ای ناز فرشته کوچولوتون با چسر من چند روزی تفاوت سنی داره خیلی نازه دخملتون اگه دوست داشتین به وبلاگ بردیا هم سر بزنین bardia-eshgh1391.niniweblog.com
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
28 تیر 93 0:21
من هم یک مخاطب خاص دارم " مخاطبم هر روز ب من عشق میورزد او شب ها قبل از خواب برایم قصه میگوید صبح ها مرا با بوسه خود بیدار میکند روزی سه بار صدایم میکند تا با او عاشقانه سخن بگویم او عاشق من است اما اما من گاهی دست رد ب سینه ی عشق او میزنم زمانی ک صدایم میکند تا با او سخن بگویم ،به او اعتنایی نمیکنم کتابی پر از نامه های عاشقانه به من داده و از من خواسته بخوانمش ولی من چیزی از آن نمیدانم شب ها بدون توجه به او میخوابم و صبح ها بدون یاد او بیدار میشوم گاهی به عشقش خیانت میکنم اما او همچنان عاشق من است....... خدا جون عاشققققققتم
ارسطو و مامانش
12 مرداد 93 2:34
خیلی معذرت/ متوجه لینک نشده بودم. کاش خبرم میکردید خانمی