ال آی فتح پورال آی فتح پور، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما ال آی

آقاجون رفت پیش خدا

1393/5/1 15:34
نویسنده : مهناز
1,590 بازدید
اشتراک گذاری

                                   از عرش صدای ربنا می آید                                 

فریاد خوش خدا خدا می آید

فریاد که در های بهشت باز کنید

میهمان خدا پیش خدا می آید

سلام ،امروز با دلی غصه وپر از اندوه اومدم روز 21 رمضان پدر بزرگمو از دست دادیم .دلم پر از غصه است الان چند روزیه که همش گریه میکنم آخه خیلی دوسش داشتم مرد با ایمان وبا تقوایی بود خوش به سعادتش واز خداوند واسه عزیز سفرکرده ام علو درجات الهی را خواستارم. دوست دارم آقا جون وهمیشه تو قلبم میمونی خدا بیامرزدت

اینم از عکسی که پارسال ازتون گرفتم بابا بزرگ با نتیجش ال آی

 

پسندها (7)

نظرات (11)

آریا و مامانی وبابایی
2 مرداد 93 10:48
زندگی کن! حتی اگر بهترینهایت را از دست دادی. چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر برایت میسازد. خدا بیامرزدش وبه تو دوست عزیز و خانواده صبر دهد. ما را در غم خود شریک بدان.
مهناز
پاسخ
ممنونم دوست گلم خدا رفتگان شما روهم بیامرزه
ارلا خانوم
3 مرداد 93 15:26
خدا بیامرزه خدا بهتون صبر بده عزیزم خیلی سخته
مهناز
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
آریا و مامانی وبابایی
5 مرداد 93 19:47
همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم... چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه... دوست عزیزم پیشاپیش عید شما مبارک
آریا و مامانی وبابایی
6 مرداد 93 9:56
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت... دوست عزیزم عید مبارک
مهناز
پاسخ
مامان نیلوفر
7 مرداد 93 12:27
ع زیزم خدا رحمتشون کنه انشاالله غم آخرتون باشه
مهناز
پاسخ
ممنون دوست گلم خدارفتگان شما روهم بیامرزه
مامان نیلوفر
7 مرداد 93 12:27
عید سعید فطر و پایان ماه صیام بخواهیم از خدای ذو الجلال و الکرام که تا سال آینده، صفا و پاکی دل حفظ بشه و نباشیم از انسانهای غافل عید فطر مبارک
مهناز
پاسخ
خاله
8 مرداد 93 21:04
سلام خانومی فک میکنم خیلی مامان کوچیکی هستی و شاید 20 سالت بشه درست ؟
مامان محیا جونی
12 مرداد 93 1:59
آخی خدا رحمتشون کنه...ایشالله غم اخرتون باشه...واقعا پدر بزرگا و مادر بزرگا دوست داشتنی هستن
ارسطو و مامانش
12 مرداد 93 2:31
بهت تسلیت میگم عزیزم. میدونم چقدر ناراحتی منم پدربزرگمو وقتی از دست داده بودم بی نهایت ناراحت بودم فکر میکردم همه چی برام تموم شده. از اون روزها سالهاست که میگذره ولی هنوز غم از دست دادنش برام سخته
خاله
13 مرداد 93 22:28
سلام برای اینکه خیلی کم سن و سال دیده میشین و مامان فوق جووون هستین
مامان آروشا
14 مرداد 93 15:27
مهناز عزیزم درگذشت پدربزرگ عزیزت رو تسلیت میگم. امیدوارم خدا به شما و خانواده محترمت صبر بده. با خوندن نوشته هات یاد آقا جون خودم افتادم و بغضی گلوم رو گرفت. من هم آقاجونم رو خیلی دوست داشتم و دلم خیلی براش تنگ شده. خدا دختر و همسر و خانواده گلت رو برات نگه داره. به خدا می سپارمتون.
مهناز
پاسخ
ممنونم دوست گلم از اینکه ابراز همدردی کردی بینهایت ممنون